Digitale informationsmøder

Hjørring Kommune afholder to digitale informationsmøder, hvor alle er velkommne til at deltage.

Møderne afholdes:

  • Tirsdag den 19. september kl. 17.30 – 19.00         LINK TIL MØDET
  • Onsdag den 27. september kl. 19.00 – 20.30         LINK TIL MØDET

På møderne informerer vi om planlægning for solcelleparker og vindmøller på et overordnet niveau for hele kommunen.

Derudover informerer vi om ansøgningsforløb og beslutningsproces for de konkrete projektansøgninger, som vi har modtaget. Der vil ikke være en gennemgang af de enkelte projekter.

Når fordebatten er afsluttet, tager Byrådet stilling til, om der skal arbejdes videre med de konkrete projekter.

Hvis det er tilfældet, vil vi afholde et borgermøde lokalt i nærområdet senere i processen.

Program for møderne:

  1. Velkommen v/ Søren Homann, formand for Teknik- og Miljøudvalget
  2. Indkaldelse af ideer, forslag og synspunkter med henblik på planlægningsarbejde
    • De overordnede strategier og retninger for sol og vind
    • Oversigt over de konkrete projektansøgninger
  3. Perspektiver og synergier
  4. Opsamling på spørgsmål fra borgere
  5. Den videre proces

Sådan deltager du

De digitale informationsmøder foregår på Microsoft Teams Live Event.

Klik her for at se vejledningen (som PDF)

Vi anbefaler, at du deltager via din computer.

For at deltage i informationsmødet skal du klikke på linket for det møde, du vil deltage i. Når du har klikket på linket, åbner din webbrowser.

Du kan selvfølgelig også deltage fra mobile enheder såsom telefon eller tablet. Her skal du dog have installeret Teams på din enhed forud for mødet. Du kan finde en vejledning til Teams her. (Link kommer i løbet af uge 37)

Tjek gerne ind i god tid, så du ved, at du har forbindelse til mødet og er med fra start. Det vil kun være oplægsholderes mikrofoner og kameraer, der er tændt.

Hvis du har spørgsmål, kan du stille dem skriftligt gennem platformens ”spørgsmål-svar-funktion”.

Problemer? Så ring til

Christina Rosenkilde-Jepsen