På Den Digitale Hotline sidder medarbejdere klar til at hjælpe dig videre i selvbetjeningsløsningen over telefonen.
Ring på tlf. 70 20 00 00
Åbningstider:
Mandag |
8.00 - 20.00 |
Tirsdag |
8.00 - 20.00 |
Onsdag |
8.00 - 20.00 |
Torsdag |
8.00 - 20.00 |
Fredag |
8.00 - 16.00 |
Lørdag |
LUKKET |
Søndag |
16.00 - 20.00 |
Hvad kan hotlinen hjælpe med?
- Vejlede i de digitale selvbetjeningsløsninger, som kommunerne og andre myndigheder stiller til rådighed.
- Anmelde Rotter hvis du ikke selv har mulighed for det.
- Generel kommunal vejledning.
Hotlinen er bemandet med medarbejdere fra Borgerservice. De kan vejlede i de fleste offentlige digitale løsninger.
Hotlinens medarbejdere har ikke adgang til din konkrete sag og kan derfor ikke foretage direkte sagsbehandling.