På Den Digitale Hotline sidder medarbejdere klar til at hjælpe dig videre i selvbetjeningsløsningen over telefonen.
Åbningstider:
| Mandag |
8.00 - 20.00 |
| Tirsdag |
8.00 - 20.00 |
| Onsdag |
8.00 - 20.00 |
| Torsdag |
8.00 - 20.00 |
| Fredag |
8.00 - 16.00 |
| Lørdag |
LUKKET |
| Søndag |
16.00 - 20.00 |
Hvad kan hotlinen hjælpe med?
- Vejlede i de digitale selvbetjeningsløsninger, som kommunerne og andre myndigheder stiller til rådighed.
- Anmelde Rotter hvis du ikke selv har mulighed for det.
- Generel kommunal vejledning.
Hotlinen er bemandet med medarbejdere fra Borgerservice. De kan vejlede i de fleste offentlige digitale løsninger.
Hotlinens medarbejdere har ikke adgang til din konkrete sag og kan derfor ikke foretage direkte sagsbehandling.