Ring til Den Digitale Hotline

Problemer med en selvbetjeningsløsning på nettet?

På Den Digitale Hotline sidder medarbejdere klar til at hjælpe dig videre i selvbetjeningsløsningen over telefonen.

Ring på tlf. 70 20 00 00

Åbningstider

Mandag 8.00 - 20.00
Tirsdag  8.00 - 20.00
Onsdag 8.00 - 20.00
Torsdag 8.00 - 20.00
Fredag 8.00 - 16.00
Lørdag LUKKET
Søndag 16.00 - 20.00

Hvad kan hotlinen hjælpe med? 

  • Vejlede i de digitale selvbetjeningsløsninger, som kommunerne og andre myndigheder stiller til rådighed.
  • Anmelde Rotter hvis du ikke selv har mulighed for det.
  • Generel kommunal vejledning.

 

  • Hotlinen er bemandet med medarbejdere fra Borgerservice. De kan vejlede i de fleste offentlige digitale løsninger.
  • Hotlinens medarbejdere har ikke adgang til din konkrete sag og kan derfor ikke foretage direkte sagsbehandling.